logo
Máte radi Nitru? My nepýtame, ale ponúkame partnerstvo
Podporte dobré nápady v našom meste prostredníctvom
Klubu darcov alebo venovaním 2% a sami rozhodnete, čo je pre Nitru najlepšie.
Darovať
2%

Amfiteáter tlieskal pre Nitru

6. júna sa na Amfikfeste v Nitre prezentovalo množstvo známych umelcov. Medzi inými aj tváre kampane Ruka v ruke s Nitrou Miko Hladký s kapelou Gladiátor a Kuly s Desmodom v sprievode orchestra. Organizátor podujatia Rádio Max, zároveň aj hlavný mediálny partner kampane, umožnil Nitrianskej komunitnej nadácii predaj tlieskajúcich ručičiek priamo zo stanu rádia. Do kampane sa zapojili aj dobrovoľníci z radov filantropov, fungujúcich popri Nitrianskej komunitnej nadácii a redaktori študentského časopisu Občas nečas, ktorý je mediálnym partnerom kampane. Šiestim dvojiciam sa podarilo predať neuveriteľných takmer 672 ks tlieskajúcich ručičiek. Na Amfikfeste sa tak vyzbieralo 1355 €, ktoré poputujú na výstavbu nového parku pod Borinou. Moderátormi podujatia boli skúsení rečníci rádia Mišo Kožuch a Mišo Malicher, ktorí niekoľkokrát v priebehu festivalu vyzvali ľudí, aby si zakúpili tlieskajúcu ručičku kampane Ruka v ruke s Nitrou. Vďaka ručičke sa podarilo vyhrať aj vstupenku do zákulisia festivalu. Mišovci totiž vyhlásili súťaž, kto prvý prinesie tlieskajúcu ručičku. Jednému z návštevníkov festivalu sa splnil sen, keď sa mohol voľne pohybovať medzi osobnosťami.

Nitrianska komunitná nadácia ďakuje Rádiu Max, moderátorom Michalovi Kožuchovi a Michalovi Malicherovi, dobrovoľníkom a všetkým, ktorí kúpou ručičky prispeli na nový park.

Kampaň finančne podporuje Mesto Nitra, nadačný fond Tesco STORES SR, a.s. v Nadácii Pontis a V4 Community Foundation Maturity Program. Hlavnými mediálnymi partnermi sú Rádio Max, CETV, a MY Nitrianske noviny.